Markalar ve sporu bir araya getiren, pandeminin spora olan etkisini 2021’e ertelenen önemli uluslararası spor organizasyonları öncesinde markaların deneyimlerini paylaştığı “Brand & Sport Summit”te Türkiye Jokey Kulübü, de yer aldı. Markalar ve sporu bir araya getiren, pandeminin spora olan etkisini 2021’e ertelenen önemli uluslararası spor organizasyonları öncesinde markaların deneyimlerini paylaştığı “Brand & Sport Summit”te  TJK da yer aldı. 17 – 18 Aralık tarihinde 42 Maslak ESA Arena’da 4.’sü gerçekleşen organizasyonun “Pandemi Süreci ve Atçılığın Marka Algısı” oturumuna, TJK temsilen Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Aylin Sevim katıldı.

Programın tamamını izlemek için tıklayınız.

Pandemi nedeniyle seyircisiz olarak gerçekleşen ve online olarak izlenen konferansa, Türk spor camiasının değerli isimleri, dünya spor endüstrisinin önemli aktörleri, Federasyon Başkanları, sporcular, markalar ile spor ilişkisini temsil eden çok sayıda markanın CEO’su ve Pazarlama Grubu Başkanları katılımda bulundu.