Dünya atçılığı nereye koşuyor, yaklaşık üç aydır Hürkont Medya ekibinin emek gücüyle takip ediyoruz. İllaki zorluklarla karşılaştık ancak son haftalarda bu zorlukların da üstesinden kısa sürede gelmeyi başardık. 

Dünya at yarışı basını, ülkelerin belli at yarışı sitelerine hizmet ederken Amerika’da işleyiş biraz daha farklı. Amerikalılar, kendi hipodromlarında kurdukları internet sitelerine rağmen özel kurulan güçlü internet sitelerine de aynı anda hizmet vermeyi sürdürmektedirler. Ki bu internet siteleri tarafından özel at yarışı basını haberde kesintisiz desteklenmeyi sürdürür. 

Biz mi? Bizlerse zorluklarla kendi imkanlarımız doğrultusunda mücadele edip kısa sürede çözüm bulmanın adeta adı olduk. At yarışı basını, çözüm noktasında bir destek de TJK’daki basın merkezinde görev yapan ismin bildiği üzere TJK’dan bekliyor. 

Futbol kulüpleri nasıl ki o güne damga vuran varsa maç görüntüleri varsa futbolcularıyla ilgili haberleri sosyal medya hesaplarından (ınstagram gibi) üyeleriyle anında paylaşıp halka etkisiyle haberin çok kısa sürede yaklaşık 700 bin kişiye ulaşmasını, farkındalık oluşturmasını sağlayabiliyorlarsa bizim yarışçılığımızda hem yurt içinde hem de yurt dışında çevirilerle neden olmasın?

Kemal Akyer