Sabah idman pistinde ekibimizin beğenisini kazanan isimlerden birisi olan Kaizbert yavrusu (2) ILDIR ESİNTİSİ, 9 Eylül Pazar sabahı Ankara normal pistte 800/57,0 28,6 R yarış galobunda adeta usta atlar gibi aksiyonlar dizerek fotoyu geçişi ile olumlu izlenimler bırakırken, G.Kocakaya ile başta düşünülmelidir. Bu yarışına güzel dereceli galoplar yaparak hazırlanan Haberbatur yavrusu (8) TATLI HABER, 7 Eylül Cuma sabahı İstanbul sentetik pistte 1000/1,09,8 28,0 R yarış galobunda kendinden emin aksiyonlar dizip fotoyu geçişi ile bu koşusuna hazır ve formda gireceğini belli ederken, Ildır Esintisi'nin en yakın rakibi. Bu koşusu için Bursa’da güzel bir hazırlık dönemi geçiren Şövalye yavrusu (1) CEBELKIZ, 9 Eylül Pazar sabahı Bursa normal pistte 1000/1,13,0 30,8 Ç yarış galobunda binicisinin teşviki ile fotoyu istekli bir şekilde geçip eşgal olarak ekibimizin beğenisini kazanırken, T.Yıldız ile ihmale gelmez. Bu koşusuna Bursa’da itina ile hazırlanan Cangıl yavrusu (7) SİNEMİS, 10 Eylül Pazartesi sabahı Bursa normal pistte 800/59,5 29,3 R yarış galobunun her metresinde kolay ve canlı bir görünüm sergileyerek İstanbul’a hazır durumda gideceğinin izlenimlerini bırakırken, çime yatkın orijine sahip bulunması ile bir diğer şans verdiğim isim. 7 Eylül Cuma sabahı İstanbul sentetik pistte 800/55,0 27,6 R yarış galobunun her metresinde ekibimizin beğenisini kazanan (9) TURBO LOGO, bu koşudaki tatlı kaçağımdır. İzmir’de start alacağı jokeyi M.Gönültaş nezaretinde düzenli bir şekilde hazırlanan Uçanbey yavrusu (5) MOGAN GÜZELİ, 8 Eylül Cumartesi sabahı İzmir normal pistte 1000/1,10,8 28,0 Ç yarış galobu ile kuponlara yazılmalıdır.

Bu sezon burada 1400 çim pistte 1,26,85 ile birinciliği bulunan, geçen hafta içinde 1400 çim pistte tatminkar bir dördüncülük yapan (5) LAST STATION, sevdiği çim pistte başta şans verilmelidir. Kocaeli’de dört kez start alıp kum pistte adından bahsettiren (2) ALLOGUARD, 10 Eylül Pazartesi sabahı Kocaeli normal pistte 600/38,5 25,0 R yarış galobunda tempolarını bozmadan kolay ve düzgün aksiyonlarla fotoyu geçişi ile ekibimizin beğenisini kazanırken, ilk kez çimde start alacak olmasına rağmen Last Station'un en yakın rakibi. Bu sezon bu pist ve mesafede 1,13,95 ve 1200 sentetikte 1,16,21 ile ikincilikler yapan, son koşusunda sert rakiplerinden etkilenen (4) HIGH EGOS GIRL, 9 Eylül Pazar sabahı İstanbul sentetik pistte 800/47,2 22,9 R yarış galobunda adeta bastığı yeri görmeden fotoyu geçişi ile tam not alırken, telsiz ekibimden aldığım haberlere göre kesinlikle ihmal edilmemelidir.

Grubun formda isimlerinden olup pist ayırt etmeksizin son yarışlarında adından başarı ile bahsettiren, özellikle Ankara’daki son yarışında 1400 çim pistte Gr-2’de dilbağı çıkartılarak 1,32,00 ile yakın ara ikinci kalan (6) MEMDUHAĞA, 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 600/42,3 26,8 R yarış galobunda güzel formunu koruduğu ekibimizce belirlenirken, bu koşusunda yeniden dilbağı takılması ve jokeyi Ö.Yıldırım ile favorim. Üç yarış evvel Bursa’da 1200 kum pistte 1,20,77 ile A-3 kazanan, son koşusunda burada 1400 çim pistte Gr-2’de dördüncülüğü dikkat çekici olan (4) DEMİRTURBO, 8 Eylül Cumartesi sabahı İzmir normal pistte 800/55,8 27,4 R yarış galobunda ekibimizin beğenisini kazanırken, Gökh.Gökçe ile ikinci şans verdiğim isim. Ankara’daki son koşusunu 1400 kumda Gr-3’de özellikle son 200’den sonra yapmış olduğu müthiş sprintiyle öndeki rakiplerine son 50’de hakim olarak 1,38,54 ile kazanan (1) CİBEK OĞLU, 10 Eylül Pazartesi sabahı Ankara’da 800/56,0 27,5 R yarış galobunda İstanbul pistine hazır ve formda gideceğini belli ederken, jokeyi A.Sözen ile kesinlikle ihmale gelmez. Ankara ve İstanbul çimindeki son yarışlarında bu tip rakiplerinin yanında başarılı bir performans gösteren (2) ÇALTEPE, 10 Eylül Pazartesi sabahı Bursa’da ahırdaşı Civantay ile beraber yaptığı 600/40,7 27,3 R yarış galobunda formda bir görünüm sergilerken, ilk kez kumda start alacak olsa da bir diğer şanslı atım. Bu tip rakiplerle koşup tabela dışı kaldığı koşularının ardından 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 600/40,8 26,0 R yarış galobunda (8) ULUBATUR ve iki yarış önce Ankara’da 1400 kum pistte Gr-3’de 1,38,77 ile Cibekoğlu’nun arkasından ikinci olan, kapalı gözlük denendiği Kocaeli’deki son koşusunu 1400 kumda Kv-7’de kazanan (3) DEDE SEYDO kuponlara yazılmalılar.

Grubun en formda ismi olup son üç koşusunu bu tip mesafelerde sentetikte arka arkaya kazanan (4) RUBUCO, 8 Eylül Cumartesi sabahı İstanbul iç pistte 1000/1,03,4 24,5 R yarış galobunda güzel formunu koruduğu ekibimiz tarafından belirlenirken, sevdiği pistte ve jokeyi Ö.Yıldırım ile yine birinciliğe en yakın isim olup kuponlara tek yazılabilir. İzmir’deki son koşusunu 1200 kum pistte Kv-6’’da 1,13,49 ile starttan çıktığı gibi beş boy farkla kazanan (3) LEAD SOLDIER ve İki yarış evvel bu pist ve mesafede 1,26,54 ile kazanan, çimde sert gruptaki son koşusu ölçü olmayan (5) ALDİS'i bugün için Rubuco'ya rakip olarak görüyorum.

Üç ay aranın ardından koştuğu buradaki son yarışını 1400 sentetikte 1,36,05 ile kazanan (5) ÖZİLHAN, 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 600/40,0 26,0 R yarış galobunda güzel formunu koruduğu ekibimiz tarafından belirlenirken, ahırlar bölgesinden sinyalli olup favorim. Kum pistte start aldığı toplam 15 yarışta 1 kez tabela dışı kalan, 7 kez 1.lik, 4 kez 2.lik, 3 kez 4.lük elde eden, iki aydır start almasa da 9 Eylül Pazar sabahı İstanbul iç pistte 1000/1,09,2 27,6 R galobunda dinç gireceği bu koşusu öncesi ekibimizin beğenisini kazanan (7) ULUKIZ, uyum sağladığı jokeyi S.Boyraz ile Özilhan'ın en yakın rakibi. Son koşusunda 1400 çim pistte Kv-8’de 1,32,16 ile yakın ara başarılı bir ikincilik yapan (3) AKKULA, 8 Eylül Cumartesi sabahı İstanbul sentetik pistte 1000/1,09,0 28,0 R yarış galobunda kendinden emin aksiyonlar dizip fotoyu geçişi ile ekibimizin beğenisini kazanırken, jokeyi Ahmet Çelik ile rakiplerine hakim olabilir, benden söylemesi. Bu sezon burada 2100 sentetikte ve 1900 çim pistte, dört yarış önce Kocaeli’de 1900 kum pistte kazanma başarısını gösteren, Ankara’daki son koşusunda Gr-2’de sert rakiplerinden etkilenen (4) KARAYAMA, 9 Eylül Pazar sabahı İstanbul iç pistte 1000/1,11,3 26,6 R yarış galobunda adeta fotoyu mermi gibi geçerek son katıldığı koşu galobundaki formunu geliştirdiğini belli ederken, bu kez denk grupta farklı koşacak olup kuponlara yazılmalıdır.

Bu sezon bu pist ve mesafede 1,32,01 ile ikinci olan, üç yarış önce 2100 çimde üçüncülük yapan, son koşularında tabela dışı kalsa da 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 800/55,6 26,6 R yarış galobunda genel görünümüyle son koşu galobuna göre dikkat çeken (1) BAWEPİR, ağır kilosuna rağmen favorim. Bu sezon bu pist ve mesafede 1,32,42 ile kazanan, son koşusunda sert rakiplerinden etkilenen (3) KORCAN, 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 600/43,2 28,9 R yarış galobunda istekil aksiyonlar dizip fotoyu geçişi ile beğeni toplarken, Bawepir'in en yakın rakibi. Sert gruptaki son koşusu ölçü olmayan (6) GENÇBERK, 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul iç pistte 600/41,5 27,0 R yarış galobunda ekibimizce beğenilirken, H.Kaplan ile aldığım yarış notlarıma göre kesinlikle ihmale gelmez. Kocaeli’deki son yarışlarında mesafe ayırt etmeksizin adından başarı ile bahsettiren (7) EMİRSOY, 10 Eylül Pazartesi sabahı İstanbul sentetik pistte 600/41,3 27,3 R yarış galobunda kolay ve düzgün aksiyonlarla fotoyu geçişi ile formunu koruduğu ekibimiz tarafından tespit edilirken, G.Yıldız ile bu koşudaki tatlı kaçağımdır. Geçen hafta 1900 çim pistte koşup ön tarafta yarışı forse ederek koşunun tüm yükünü çeken, son metrelere kadar lider gelmesine rağmen düşen temposu ile dördüncü kalan seri stile sahip (14) ALTURBO, her geçen gün artan formu ile koşunun sürprizini gerçekleştirebilir.

Altılım
  • 1
  • 2
  • 8
  • 1
  • 7
  • 9
  • 5
  • 2
  • 5
  • 2
  • 4
  • 3
  • 6
  • 4
  • 1
  • 2
  • 8
  • 3
  • 4
  • 4
  • 5
  • 5
  • 7
  • 3
  • 4
  • 6
  • 1
  • 3
  • 6
  • 7
  • 14
Ekonomik Altılım
  • 1
  • 2
  • 8
  • 1
  • 7
  • 9
  • 5
  • 2
  • 5
  • 3
  • 6
  • 4
  • 1
  • 2
  • 8
  • 3
  • 4
  • 4
  • 5
  • 5
  • 7
  • 6
  • 1
  • 3
  • 6
  • 7
  • 14
Yedili Plase
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
  • 2
  • 8
  • 1
  • 3
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 1
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 7
  • 7
  • 1
  • 3
  • 6