Dört ay aradan sonra 1400’de kumda koşup 1,28,64 ile yarım boyla ikincilik yapan, son koşusunu 1300’de kumda 1,22,83 ile kazanan (4) KARAKARTALIM, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara iç pistte 600/39,6 25,7 ÇR yarış galobunda kolay ve formda bir görünüm sergilerken, sevdiği pist ve mesafesinde ilk şans verdiğim isim. Geçtiğimiz sezon Adana’da 1400-1500 kumda iki kez kazanan, son koşusunda İstanbul’da 1500 sentetikte A-3’de 1,32,43 ile tabelaya girmeyi başaran (1) KARADERVİŞ, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/49,6 24,8 R galobunda ekibimizin beğenisini kazanırken, bu kez müsait grupta ikinci şans verdiğim isim. Dört ay ara verdikten sonra start aldığı yarışında 1300’de dilbağı denenip yarış içerisinde yerini almakta geciken, son 150’de en dış kulvardan yaptığı güzel sprinti ile yakın ara altıncı kalarak dikkatimi çeken (7) DAVIDE, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/50,8 24,7 R yarış galobunda bu koşusuna daha iyi durumda gireceğini belli ederken, uygun kilosu ile kesinlikle ihmale gelmez. Son üç yarışında başarılı bir performans sergileyip tabeladan düşmeyen (2) CARA VAGGIO, 27 Temmuz Cumartesi sabahı Ankara’da 800/52,2 26,0 R yarış galobunda tatminkar formunu bir üst seviyeye çıkarttığını belli ederken, bu tip mesafeli kum pist yarışlarına olan uyumu ve jokeyi A.Kurşun ile iddialı isimlerdendir. Grubun formda isimlerinden olan, üç yarış önce Kocaeli’de 1700’de 1,52,76 ile kazanan, ardından burada 1300’de kumda 1,22,85 ile üçüncü olan, son koşusunda da Kocaeli’de 1700’de 1,50,92 ile hücumda geç kalarak üçüncü olan (9) ROUGHNECK, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/49,5 24,5 R galobunda yakaladığı formunu koruduğunu belli edip uygun kilosu ile tatlı kaçağımdır. Kum pistte start aldığı 15 yarışta 1 kez 1.lik, 2 kez 2.lik, 1 kez 3.lük, 5 kez 4.lük elde edip zaman zaman gücü nispetinde etkili yarışlar koşabilen (10) PURO, son yarışında 2100’de kumda gayet başarılı koşarak 2,20,55 ile dikkat çeken ikincilik yapan artan forma sahip (3) KING OF ODESSA ve bu pist ve mesafedeki son koşusunu ön tarafta istediği tempoyu bularak 1,35,70 ile starttan çıktığı gibi kazanan (6) CHANCE OF MELOŞ, kuponlarda bulundurulmalılar.

İstanbul’daki son yarışında 1200’de çimde 1,10,98’lik derecesiyle yarım boyla ikinci kalarak formunu bulmaya başladığını belli eden (1) BONANZA, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara iç pistte 600/38,5 25,2 R yarış galobu ve bu tip mesafeli çim yarışlarına olan uyumu ve jokeyi G.Kocakaya ile favorim. İstanbul’da 1200’de çimde 1,12,21 ile kazanan, ardından 1300’de çimde üçüncülük yapan, yine İstanbul’da kalabalık gruptaki son koşusunda 1200’de çimde öne gelmekte biraz acele ederek 1,11,25 ile dördüncülükle yetinen (3) NADAL, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/51,6 25,6 R galobunda kolay ve formda bir görünüm sergilerken, bu kez acele etmeyip sprintini kısaltması halinde H.Çizik ile etkili olur, ekürisi ile Bonanza'nın en yakın rakibi. Üç yarış önce burada 1600’de çimde kazanan, bu pist ve mesafedeki son koşusunda da yarışı önde kabullenerek numara götüren, fotoya kadar başa baş mücadele verip 1,24,35 ile yakın arayla üçüncü kalıp göz dolduran (2) MUTINEER, yakaladığı güzel formu ve jokeyi S.Boyraz ile iddialı isimlerden birisi. Bu tip mesafeli çim pist yarışlarına yatkın olup son koşusunda 1200’de çim pistte 1,10,45 ile etkili bir üçüncülük yapan (10) VLASTELIN, bir diğer şanslı atım. İki yarış önce Adana’da 1200 çimde 1,12,05 ile kazanan, İstanbul’da bu tip gruptaki son beşinciliği tatminkar olan ve üçgündür ahırlarda konuşulan (7) MISS MATRA, sevdiği pistte tatlı kaçağımdır.

Son koşularında burada ve Ankara’da çim pistte tabeladan düşmeyen (7) DRIVE FASTER, 26 Temmuz Cuma sabahı Ankara’da 1000/1,03,0 24,6 R yarış galobunda formda ve kolay bir görünüm sergilerken, sevdiği çim pistte birinciliğe en yakın isim. Bu sezon Adana’da 1300 çim pistte 1,16,80 ile kazanan, dört koşu önce İstanbul’da 1200 çimde Gr-3’de 1,09,96 ile başarılı bir ikincilik yapan, iki yarış önce İstanbul’da 1400 çim pistte 1,22,56 ile Kv-8’de yakın ara ikinci kalan, Bursa’daki son koşusunda Gr-2’de tabela dışı kalsa da 28 Temmuz Pazar sabahı İstanbul iç pistte 1000/1,04,3 26,0 R yarış galobunda göz dolduran çimci safkan (2) DEMİRBÜKEN, bu kez farklı koşacak olup Drive Faster'in en sert rakibidir. Güzel bir form yakalayıp son üç koşusunu 1600-1400-1200 çim pistte kazanan ve düzenli idmanda olan çime yatkın isim (4) BEST OF ELA bu iki safkandan sonra dikkate alınabilir.

Bu sezon Bursa’da 1000 kumda ve 1200 kumda 1,23,82-1,24,26 ve 1,23,48 ile dört kez kazanan eküri koşma avantajına sahip (3) BABA MEDET, 27 Temmuz Cumartesi sabahı Bursa'da 800/55,7 27,8 R yarış galobunda güzel formunu koruduğunu ekibimize kanıtlarken, ideal pist ve mesafesinde yine birinciliğe en yakın isim olup tek yazılabilir. Bu sezon İstanbul’da 1000 sentetikte iki kez kazan, son koşusunu da 1400’de çim pistte Kv-6’da son düzlüğe 5.durumda çıkmasına rağmen özellikle son 200’den sonra yaptığı güçlü atağı ve 1,31,64 ile Kv-6’da kazanan (4) CANDARBEYİ ve geçen hafta Kocaeli’de 1400’de makineden 3 boy geç çıkmasına rağmen 1,37,55 ile kazanıp Ankara’ya formda dönen (2) ATİKSOYLU'yu bugün için Babamedet'e rakip olarak görüyorum.

Yarış hayatına bu koşu ile başlayacak olan 2 Yaşlı İngiliz taylarının 1200 kum pistteki mücadelesinde; grubun en hazır isimlerinden birisi olan (5) DİMİTRA, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 1000/1,04,3 25,7 ÇR galobundaki kolay görünümünü fotoya kadar muhafaza ederek bu koşusuna hazır olduğunu belli ederken, kuma yatkın orijini ve M.Baydan ile favorim. Neon Knight ve Almohad ile anneden kardeş olan Lion Heart yavrusu (8) LİDER, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/50,3 25,0 HÇ yarış galobunu start alacağı jokeyi A.Kurşun nezaretinde yaparak fotoyu istekli bir şekilde geçişi ile ekibimizin beğenisini kazanırken, aldığım idman notlarıma göre Dimitra'nın en yakın rakibidir. Düzenli ve muntazam idmanda olan (6) GÖNLÜM, 27 Temmuz Cumartesi sabahı Ankara iç pistte 800/52,5 26,4 R galobunda oldukça kolay aksiyonlarla fotoyu geçip göz doldururken, A.Sözen ile iddialılardan. İlgilileri tarafından bu koşusuna fazla acele edilmeden hazırlanan (4) VAMOS, 27 Temmuz Cumartesi sabahı Ankara’da 800/50,4 25,2 R yarış galobunda geçtiğimiz haftalara nispeten daha fazla beğenilmesi ile bir diğer şans verdiğim isimdir.

Çim pistte start aldığı 19 yarışta 1 kez 1.lik, 6 kez 2.lik, 2 kez 3.lük, 3 kez 4.lük elde eden, son koşusunda 1600’de çimde 1,37,45 ile burun farkıyla ikincilikte kalan ve üçgündür ahırlarda konuşulan (12) ELOIN, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 800/52,0 26,2 R yarış galobunda ekibimizin beğenisini kazanırken, Müs.Çelik ile başta şans verdiğim isim. Son koşusunda 1400’de çim pistte makineden 3 boy geç çıkmasına rağmen 1,28,27 ile başarılı bir ikincilik yapan ve menejeri Adil'in güvendiği (5) VICTORY CRY, 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 600/37,9 24,6 R yarış galobunda ekibimizin beğenisini kazanırken, artan formu ve S.Erkuş ile Eloin'in en yakın rakibidir. Bu sezon burada 1600 çimde 1,38,81 ile kazanan, 1500 kum pistte ikincilik yapan, son tatminkar koşularının ardından 28 Temmuz Pazar sabahı Ankara’da 600/38,2 23,9 R yarış galobunda ekibimizden tam not alan (9) IMOGEN, müsait kilosuyla sprintini iyi ayarlaması halinde rakiplerine üstünlük sağlayabilir. İzmir’deki son koşusunu 1900’de çimde 1,59,78 ile kazanan Bursa'da hazırlanıp gelen çimci (11) ANALUX ve İki yarış önce bu pist ve mesafede 1,58,37 ile kazanan, İstanbul’daki son koşusunda tabela dışı kalmasına rağmen (6) SEVMEK ZAMANI diğer bahis oyunları için önerilerimdir.

Altılım
  • 1
  • 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 3
  • 5
  • 1
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 1
  • 7
  • 2
  • 9
  • 10
  • 3
  • 6
  • 5
  • 1
  • 3
  • 2
  • 6
  • 7
  • 2
Ekonomik Altılım
  • 1
  • 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 3
  • 5
  • 1
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 1
  • 7
  • 2
  • 9
  • 10
  • 3
  • 6
  • 5
  • 1
  • 3
  • 6
  • 7
Yedili Plase
  • 1
  • 3
  • 5
  • 2
  • 4
  • 1
  • 7
  • 2
  • 3
  • 1
  • 3
  • 4
  • 7
  • 5
  • 3
  • 6
  • 5
  • 8
  • 7
  • 12
İKİNCİ Altılım
  • 1
  • 4
  • 1
  • 7
  • 2
  • 9
  • 10
  • 3
  • 6
  • 2
  • 1
  • 3
  • 2
  • 10
  • 7
  • 3
  • 7
  • 2
  • 4
  • 3
  • 5
  • 5
  • 8
  • 6
  • 4
  • 6
  • 12
  • 5
  • 9
İKİNCİ Ekonomik Altılım
  • 1
  • 4
  • 1
  • 7
  • 2
  • 9
  • 10
  • 3
  • 6
  • 2
  • 1
  • 3
  • 3
  • 7
  • 4
  • 3
  • 5
  • 5
  • 8
  • 6
  • 4
  • 6
  • 12
  • 5
  • 9