1.Koşu

 (2) ÇAKALINOĞLU: Startla birlikte liderliği alan safkan, son 50'den sonra jokeyinin kontrolünde 1,31,21'lik derecesiyle 4,5 boy farkla kazanırken, 200/14,09 - 400/25,00 - 600/36,23 - 800/46,08 - 1000/1,00,91 - 1200/1,11,78 - 1400/1,24,39 - 1500/1,31,21 olurken, son 800'ü de 0,49,03 3 olup güzel formu ile koşacağı ilk yarışında kesinlikle ihmal edilmemelidir.

 (1) GOLD COUST: Son 200'den sonra ÇAKALINOĞLU birinciliği garantilemesiyle boşlukta yarışı 2.bitiren tay, 1,32,05'lik derecesiyle ilk yarışında çok daha farklı koşacak olup kesinlikle ihmal etmeyin.

 

2.Koşu

 (10) ZAZAHASAN: Son virajı el oynatmadan 1 boy önde dönen safkan, son 400'de bariyer dibinde SANBERK  onun dışında safkan son metrelerde burun farkıyla yarışı 4.bitirirken, 2,27,19'lik derecesiyle farklar 1B - Yarım Boy - Yarım Boy - Burun olması ile ilk yarışında çok daha farklı koşacak olup dikkat diyoruz.

 (3) SANBERK: Son viraj dönültükten sonra bariyer dibine giren safkan, dışındaki ZAZA HASAN'dan etkilenerek tam gerçek gücünü gösteremeyip fotoda dışındaki ZAZAHASAN'a 4.lüğü vererek yarışı burun farkıyla 5.bitirirken, ilk yarışında çok daha farkıl koşacak olup dikkat diyoruz.

 

3.Koşu

 (1) AYGÖNÜL: Starttan 2,5 boy tereddütlü çıkan safkan, binicisi teşviklerle ön tarafa ilk 100 metrede gelmesine rağmen önünde 5li bir set olması trafik sorunu yaşayıp beklemeyi tercih edederek tutarak son 800'de 11.durumda geçip safkanı bariyer dibinden orta kulvara erken alması tekrar son 600'de bariyere doğru girip son viraj dönülürken jokeyinin hafif teşviki ile pisti ortalayarak dönmesi son 500'den sonra dış kulvara doğru açılmaya başlayarak son 200'de 8.durumda olup son 100'de de 7.durumda olmasına rağmen fotoya koşuyu 3.bitirirken, fotoya canlı girmesiye o gelişi ile 50 metre daha olsa koşuyu 2.bitirebilirdi. 1,38,11'lik derecesi ile ilk yarışında çok daha farklı koşacak olup dikkat diyoruz.

 

4.Koşu

 (5) IN THE NAVY: Son 100'den sonra orta kulvardan yapmış olduğu güzel sprinti ile y arışı 5.bitirirken, 1,12,40'lık derecesi ile orta ve uzun mesafede koşacağı ilk yarışında çok daha farklı koşacak olup dikkat diyoruz.

 5.Koşu

 (3) CHARLATAN: 1 boy starttan tereddütlü çıkış yapan safkan, son viraja kolay tempoda 3.durumda çıkması son 200'den sonra sağ elinden kırbacı kullanıp son 50'den sonra STEEL MAN'in dışından yapmış olduğu güzel sprintiyle 1,26,07'lik derecesi ile burun farkıyla kazanma başarısını gösterirken, mesafe uzadıkça çok daha farklı koşacak olup ilk yarışında kesinlikle ihmal etmeyin.

 

6.Koşu

 (3) GÖKÇE HATUN: Son virajı 3 boy önde bariyer dibinden kolay tempoda dönen safkan, son 400'den sonra bariyer dibinden jokeyinin kontrolünde liderliği alıp son 200'de iki kırbaç üst üste jokeyi safkana vurması ile vites değiştirip 1,37,00'lık derecesi ile 6 boy önde kazanırken, aynı gün diğer Maiden'i kazanan ELENAZ'ın 1,37,70'lik derecesinden daha iyi bir derece yapması ile koşacağı ilk yarışında ihmal edilmeyecek bir isim olduğu görülmüştür.

 

 3.Koşu

 (2) BAŞ BELA: Son virajı bariyer dibinden 4.durumda girip DRUMMER ile arasında 10 boy fark olması bu aradaki farkı son 300'de safkanın içinden gelip liderliği alarak 4 boy önde 2,16,26'lık derecesi ile kazanırken, koşacağı ilk yarışında kesinlikle ihmal etmeyin.

 (12) BATUMİ: Son 200'de bariyer dibine yakın yapmış olduğu güzel sprinti ile yarışı 3.bitirirken, fotoya 2.olan safkandan canlı girmesi ile ilk yarışında çok daha farklı koşacak olup kesinlikle ihmal etmeyin.

 

4.Koşu

 (4) ÇAKIRDAĞLI: Start içerisinde şahlanarak oldukça sinir yapan safkan, 2 Yaşlı İngiliz tayı olması safkan yarışından etkilenip yarışı 5.bitirirken, ilk yarışında bu koşusunda yapmış olduğu derecesini ve sıralamasını kesinlikle ölçü almayın, çok daha farklı koşacak olup dikkat diyoruz.

 

6.Koşu

 (6) ÇEŞANLIKIZ: Son virajı jokeyinin teşviki ile 8.durumda dönen safkan, zaman kaybetmemek için son 400'den sonra aralarlar çıkarak son 200'de liderliği alıp 6,5 boy önde 1,28,22'lik derecesi ile kazanırken, mesafe uzadıklı çok daha farklı koşacak olup ilk yarışında kesinlikle ihmal etmeyin.

 

7.Koşu

 (13) KUTLUŞAHIM: Son viraj dönüldükten sonra ön tarafa orta kulvardan jokeyinin kontrolünde iç kulvara gitmek isteyen safkan, binicisi buna izin vermemesi son 200'de liderliği alarak fazla zorlanmadan 4,5 boy farkla kazanma başarısını gösterirken, ilk yarışında kesinlikle ihmal etmeyin.