Liderform Reklam Verme Kuralları

Bu reklam verme kuralları (“Reklam Kuralları”), Liderform At Yarışları Enformasyon A.Ş.’ye (“Liderform) ait www.liderform.com.tr adresli web sitesinde reklam vermek isteyen tüm kişilerin uyacağı kuralları belirlemektedir. Liderform, işbu Reklam Kurallarını belirli zaman aralıklarında güncelleyebilir. Bu metinde yapılacak her türlü tadil, Liderform tarafından yine bu sayfa üzerinden yayınlanarak ilgililere duyurulacak ve bu kurallardaki herhangi bir değişiklik geriye dönük olarak uygulanmayacaktır. Reklam Kurallarındaki bu tür değişiklikler ilgililerine bildirildikten sonra Liderform’un sunduğu reklam hizmetlerinin kullanılmaya devam edilmesi halinde, bu husus Reklam Kurallarındaki değişikliklerin zımni kabulü anlamına gelecektir.

1. Reklam İçeriği

Liderform, web sitesinde yayınlanacak reklamların mevzuata ve etik kurallarına uygun olmasını amaçlar.

Reklam içerikleri bu çerçevede Türk hukukunun reklamını yasakladığı ürün ve hizmetleri tanıtamaz. Ayrıca, hiçbir reklamda yanlış, yanıltıcı veya başka birinin ürün veya hizmetini gereksiz yere incitici reklam içerikleri kullanılamaz. Liderform, kullanıcıların gerçek, inandırıcı, güvenilir ve bağlam içi bilgilerle etkileşime geçebileceği bir ortam yaratmayı amaçlar. Bu çerçevede:

Reklamların mevzuata ve etik kurallara uygunluğu bakımından birincil sorumluluk reklam verenindir. Bununla birlikte; reklam içerikleri, Liderform denetim ekibi tarafından Reklam Kurallarına uygunluk bakımından ayrıca incelenir. Ancak bu durum hukuki sorumluluğu değiştirmez.

Yasa dışı, etik olmayan veya Liderform kurallarına aykırı içerikler reddedilir. Nefret, hoşgörüsüzlük, ayrımcılık veya şiddet tanıtımı yapan uygunsuz içerikli reklamlara izin verilmez.

Gerekli durumlarda reklam verenlerden içerik üzerinde düzeltme yapması talep edilir.

Reklamlar, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilemeyecek şekilde konumlandırılır.

İçerik bakımından özellikle dikkat edilmesi gereken hususlar:

Yanıltıcı içerikler : Reklam içeriği ve açılış sayfaları, bir ürünün veya hizmetin etkisiyle ilgili sonuçları vaat etmemeli veya abartmamalıdır. Yanlış ifadeler veya abartılı bilgiler nedeniyle kullanıcılarımızı yanıltabilecek reklamları kısıtlıyoruz.

Kötü niyetli karşılaştırmalar : Reklam içeriği ve açılış sayfaları diğer markalarla kötü niyetli karşılaştırmalar içermemeli ve karşılaştırmalı reklama ilişkin mevzuata uygun olmalıdır.

Tutarsız bilgiler : Promosyon, fiyat, indirimler veya bilgi eksikliği, sorumluluğun sınırlandırılması veya ürün ve hizmetlerin sunum şartları dahil olmak üzere bu tür ayrıntılar hakkında çelişkili veya tutarsız bilgiler içeren reklam içeriklerine izin verilmez. (Örneğin; bir reklamda "%50'ye varan indirim" olduğu belirtiliyor, ancak web sitesinde yalnızca "%30'a varan indirim" olduğu belirtiliyor.)

Mutlak terimler: Reklam içeriğinde bir ürünle ilgili zamana, bölgeye veya markaya ilişkin mutlak terimlerin, sayısal ve güvenilir verilerle desteklenmediği müddetçe, yer almasına izin vermiyoruz.

Yanlış bilgi: Bireylere veya topluma ciddi zararlar verebilecek yanlış, yanıltıcı veya sahte içeriklere izin vermiyoruz.

Gereksiz yere incitici içerik: Reklam konusu ürün veya hizmetin bağlamından koparılarak yaş, cinsiyet, ırk, din, dil gibi ürün veya hizmetin tercih edilmesine etki etmeyecek öğelerin öne çıkarıldığı içeriklere izin vermiyoruz. Yine hedef kitlenin alım kararını milli duygular gibi ortak sevinç veya temel korku ve endişeleri öne çıkararak bağlam dışı etkilemeye çalışan reklam içeriklerini kabul etmiyoruz.

Kötüleyici içerik: Başkalarının iş ürünlerini kötüleyici, kendi iş ürünlerini övücü reklam içerikleri ile kendi iş ürünleri dolayısıyla müstesna yeteneğe sahip olunduğu zannını uyandıran, uyandırmaya elverişli reklam içeriklerini kabul etmiyoruz.

İltibasa yol açıcı içerik: Başkalarının tanınmışlığından istifa eden, onların iş ürünleri ve reklam konseptleri ile karıştırılmaya yol açıcı reklam içeriklerine izin vermiyoruz.

Ucuzluk algısı yaratabilecek içerik: Seçili bazı ürünlerde yapılan geçici indirimler gibi uygulamalarla kendi ürünlerinin geneli hakkında “daha ucuz”, “en ucuz” gibi bir algı yaratmaya elverişli reklam içeriklerini kabul etmiyoruz.

Agresif içerik: Ürünün değerini sunulan ek edimlerle yüksek gösteren, ürünün özelliklerini saklayan, faydalarını abartan ve bu şekilde müşterinin satın alma kararını yanıltabilecek reklam içeriklerine izin vermemekteyiz.

Bahise Özendirici Reklamlar: Müşterek ve sabit ihtimalli şans oyunlarına ilişkin Türk hukuku kurallarında izin verilen reklamlar haricinde bahis veya şans oyunu oynamayı teşvik eden içeriklere izin verilmez.

Yetişkinlere Yönelik (Cinsel) İçerikler: Cinsel içerik veya yetişkinlere yönelik ürün ve hizmetlerin reklamları kabul edilmez.

Alkol: Alkollü içeceklerin tanıtımı veya alkol markalarının reklamları yayınlanmaz.

Sağlık ve İlaç: İlaç, sağlık ürünleri, tıbbi cihazlar veya alternatif tedavi yöntemlerinin reklamlarına izin verilmez. Tıbbi tavsiye içerikli reklamlar veya bu izlenimi veren tanıtımlar yasaktır.

Gençlere Yönelik İçerikler: Reklamlar genç kitleyi hedeflememeli ve 18 yaş altına hitap edecek dil, görsel veya mesajlar içermemelidir.

Hasar veya yaralanmaya sebep olabilecek içerikler: Bu türden içeriklere izin verilmemektedir.

İnternet sitesi trafiğini yapay olarak artırmak amacıyla tasarlanmış ürün veya hizmetlere yönelik içerikler: Bu türden içeriklere izin verilmemektedir.

Teknik açıdan uygun içerik: Teknik formatı ve işlevselliği açısından belirli bir kalite, devamlılık ve açıklık standardını karşılamayan reklamlara izin verilmez veya teknik uygunluk sağlanması talep edilir. Eksik, yetersiz bilgi ve içerik sahibi açılış sayfaları ile mobil dostu olmayan, otomatik dosya indiren, kullanıcının ek programlar indirmesini zorunlu kılan açılış sayfalarına yönlendiren içeriklere izin verilmez.

Eksik ticari bilgi: Açılış sayfasında kendisi, sunduğu iş ürünleri hakkında ticaret unvanı, adres gibi irtibat bilgileri ile sahip olduğu izin, lisans, satış ve iade koşulları hakkında bilgi içermeyen, eksik bilgi içeren taliplilere izin verilmez veya açılış sayfasının uygun bir hale getirilmesi talep olunur.

Hayvan hakları: Hayvanları bir meta olarak gösteren, onlara saygı duymayan içeriklere izin vermiyoruz.

2. Reklam Alanlarının Satışı

Liderform, yukarıda anılan içeriğe ilişkin şartlara uygun davrandıkları sürece tüm iş ortaklarına eşit mesafede durur ve adil bir şekilde hizmet sunar. Reklam alanlarının tahsisinde, hiçbir iş ortağına bu kurallar haricinde ayrıcalık tanınmaz.

Genel İlkeler:

Liderform üzerindeki reklam alanları talep eden herkese açıktır. Reklam alanlarına ana talebin TJK sanal bayilerinden geldiği dikkate alınarak Reklam Kurallarında özellikle TJK sanal bayilerinden gelen taleplerin karşılanmasına ilişkin kurallara yer verilmiştir.

Liderform web sitesindeki tüm reklam alanları sanal bayilere aşağıda detayları verilen paketler içinde sunulacaktır.

Tüm reklam alanları şeffaf ve eşit şekilde satılır. Hiçbir bayiye öncelik hakkı verilmez. Talep eden tüm bayiler diledikleri paketi alabilir.

Bir paketin birden çok bayi tarafından talep edilmesi halinde ilgili paketin reklam alanı rotasyona açılır ve aynı paketi alan bayilerin reklamları dinamik olarak değişen bir sistemde rotasyonlu olarak gösterilir.

Reklam paketlerinin satılmaması sebebiyle herhangi bir alanın boş kalması halinde ilgili alan farklı markalara satılabilir veya reklam networkleri vasıtasıyla satışa sunulabilir.

Hemen Oyna ve Editör Tahminleri gibi ek ürünler herhangi bir reklam paketini satın alan reklamverenlere ek ürün olarak sunulur.

Reklam Paketleri, yıllık olarak satılır. Her bir paketin fiyatı ise aylık olarak belirlenir ve reklam verenlere aylık fiyat ilan edilir. Fiyat değişiklikleri ay bitiminden en geç 7 gün önce e-posta yoluyla bildirilir.

Reklam Paketleri

Liderform tarafından Gold, Silver ve Bronze paket olmak üzere üç farklı reklam paketi sanal bayilere sunulur. Bu paketlerin detayları sanal bayilere ayrıca ilan edilir.

Her bir sanal bayi yalnızca bir adet paketi alabilir. Farklı bir deyişle, herhangi bir sanal bayi tarafından hem Gold hem Silver paket alınamaz.

Aynı paketi birden çok sanal bayi satın alabilir. Örneğin; A Sanal Bayii ve B Sanal Bayii tarafından Gold paketin satın alınması halinde Gold paketin reklamlandırma hakkına sahip olduğu tüm alanlarda A ve B Sanal Bayilerinin reklamları rotasyonlu olarak gösterilir.

Rotasyon Sistemi

Tüm reklam/banner alanları rotasyon esasına tabidir.

Hiçbir reklamverene sabit sıralama veya rotasyonda öncelik garantisi verilmez. Hiçbir sanal bayi rotasyonda farklı uygulamaya tabi tutulmaz.

Reklam sıralamaları dinamik olarak değişir.

Aynı paketi birden çok sanal bayi satın alabilir. Örneğin; A Sanal Bayii ve B Sanal Bayii tarafından Gold paketin satın alınması halinde Gold paketin reklamlandırma hakkına sahip olduğu tüm alanlarda A ve B Sanal Bayilerinin reklamları rotasyonlu olarak gösterilir.

Ek ürünlerde (Hemen Oyna Entegrasyonu ve Editör Tahminleri gibi) de birden çok sanal bayiden talep gelmesi halinde bu ek ürün reklamlarında da rotasyon sistemi uygulanır. Örneğin, Hemen Oyna Entegrasyonuna birden çok bayiden talep gelmesi halinde bir bayi bir oturumda birinci sırada gösterilirken, diğer oturumlarda farklı sırada yer alabilir.

Satın Alma Süreci

Reklam paketleri ve içerikleri tüm sanal bayilere eşit olarak duyurulur.

Duyuru tarihinde, reklam paketi başvurularının yapılabileceği zaman aralığı bildirilir.

Önce başvuru yapan reklamverenin önceliği yoktur. İlan edilen tarih aralığında yapılan her başvuru eşit muameleye tabi tutulur.

Satın alma işlemleri Liderform’un yazılı kabülü ile sona erer.

Bu Reklam Kuralları, Liderform’un kullanıcılarına güvenli, kaliteli ve etik bir deneyim sunmasını sağlamak ve iş ortaklarına adil bir iş birliği platformu sunmak için hazırlanmıştır. Tüm tarafların bu Reklam Kurallarına uyum göstermesi beklenmektedir.

+Kupon Oluştur0.00