O
38
63
DB KG SK
58
4KE
11
14411
22
%4.3(1)
2.30
Son düzlüğe çıkıldığında iç kulvardan öndeki ekürisi UTKAN'ı yakalamaya çalışan safkan farkı eritemeyip dıştan gelen MAHMELEK'e geçilerek koşuyu 3.bitirirken ilk yarışında dikkate alınmalıdır.
13
61
DB KG SK
58
4DE
4
103279
49
%8.67(5)
7.50
8
38
KG SK
58
4KE
7
131110613
19
%1.04(10)
55.80
129
62
KG
58
4KE
1
25113
22
%22.77(1)
2.30
Yarışın liderliğini startla birlikte alan safkan temposunu son viraj dönüldükten sonra da bozmayıp çıktığı gibi 4.5 boy farkla kazanırken formunu bulmasıyla ilk yarışında söz sahibidir.
91
66
K KG
56
4AE
8
67553
25
%21.46(2)
4.20
39
75
SK
55
4KE
9
19123
224
%6.19(6)
13.35
72
40
DB DS K..
55
4KE
12
32111
17
%14.08(3)
8.60
Son düzlüğe çıkıldığında pistin en dışından ataklarına başlayan safkan sonlarda iyi yüklenerek 3.olurken o gelişiyle 2.olabilirdi. İlk yarışında etkili formu ile çok daha iyi sonuç alacak güçte bir isimdir.
133
71
DB KG SK
54
4KK
6
14512
26
%13.53(4)
5.40
Orta kulvardan gelip yarışa son 100'de üstünlük kuran safkan dışındaki BENDEME'ye fotoya yakın geçilerek 2.olurken formunu bulduğu görülmesi ile ilk yarışında adından söz ettirir.
16
41
DB KG SK
56
4AK
10
34976
14
%1.15(8)
43.35
7
30
K KG
58
4KE
3
11711111
43
%0.75(11)
31.20
55
38
KG
55
4AE
2
1094117
25
%4.92(7)
15.75
Orta kulvardan son 300'den itibaren ataklarına başlayan safkan istediği gibi artıramasa da 4.olarak formunda gelişme gösterirken takibe almanızı tavsiye ederiz.
9
43
DB KG SK
53
4DK
5
61254
9
%1.14(9)
43.30