O
73
0
K KG
57
3AE
10
711
7
%7.22(7)/%7.94(7)
10.20
11
0
KG
54
3KE
5
1112
7
%1.16(11)/%1.32(11)
29.55
64
0
KG SK
57
3KE
3
10
-
%9.85(5)/%10.24(5)
7.30
124
0
DB KG
57
3KE
6
475
15
%13.96(3)/%14.24(3)
5.20
8
0
SK SKG
57
3KE
7
611
7
%1.33(10)/%1.52(9)
35.10
136
0
KG SK
57
3KE
2
54
28
%25.37(1)/%22.13(1)
2.85
İç kulvara girerek bariyer dibinden ataklarına başlayan safkan yakın ara 4.olarak bundan sonraki yarışı için güven vermiştir.
44
0
KG SK
57
3AE
8
1
-
%11.7(4)/%11.94(4)
6.45
91
0
DB K KG
57
3KE
1
36
7
%15.56(2)/%15.79(2)
5.35
36
0
K KG
54
3DE
9
-
%0.33(15)/%0.12(15)
-
24
0
K KG
53
3AE
4
2
-
%1.34(9)/%1.38(10)
25.90
4
0
DB KG SK
51
3AD
11
-
%1.38(15)/%1.88(15)
-
2
0
KG SK
51
3AD
12
-
%0.64(15)/%0.68(13)
-
84
0
DB K KG
55
3DD
15
9510
14
%7.44(6)/%8.03(6)
12.15
19
0
KG
55
3AD
14
89
17
%2.53(8)/%2.69(8)
26.30