O
64
55
DS K KG
61
4KE
11
118783
4
%4.92(7)
18.75
127
53
K
60
4KE
9
43247
7
%21.36(1)
4.15
Dış kulvardan son 200'den itibaren etkili atakları ile gelerek koşuyu 3.tamamlarken formunu bulmaya başlaması ile ilk yarışında dikkate alınmalıdır.
114
48
DB SK SKG
57.5
4AE
3
24312
18
%19.78(3)
4.45
84
46
DB SK SKG
56.5
4DE
7
314734
7
%11.63(4)
6.80
42
44
DB KG SK
55.5
4KE
2
611225
29
%5.87(6)
12.85
91
42
KG ÖG
54.5
4AE
6
14631
11
%19.9(2)
3.00
73
42
DB DS K K..
54.5
4KE
12
108475
21
%3.11(9)
22.00
11
39
DB SK SKG
53
4KK
1
9214106
17
%1.44(10)
31.60
Uzun mesafede yarışın tüm yükünü çekerek numara götüren safkan dışından gelen IRMAK SU'ya karşı gelemese de 2.liği vermeyip formunda gelişme gösterirken takibe alınmasını tavsiye ederiz.
24
38
DB SK SKG
52.5
4KE
10
125481
10
%3.57(8)
21.45
51
38
DB SK SKG
52.5
4KE
4
73734
21
%6.51(5)
10.15
Bariyer dibinden yaptı ataklarıyla ikincilikteki TUNA KALESİ ile arasındaki farkı azaltarak gelip koşuyu 3.tamamlarken ilk yarışında daha farklı koşabileceği not edilmiştir.
36
37
DB GKR KG..
52
4KE
5
512144
7
%0.93(12)
44.70
6
37
DB KG SK
52
4KE
8
891293
7
%0.97(11)
61.65