O
36
0
SK
57
2DE
6
7
-
%2.89(6)
14.65
11
0
K KG
55
2DE
4
6
-
%8.19(4)
9.60
81
0
DB K KG
57
2AE
7
23
21
%18.44(3)
4.85
Son düzlüğe çıkıldığında dış kulvarları biraz fazla dolaşan tay özellikle son 50'de güçlü sprinti ile gelerek koşuyu yakın ara 3.tamamlarken ilk yarışında dikkat diyoruz.
7
0
KG SK
54
2DE
2
56
21
%5.63(5)
15.80
59
0
KG SK
57
2DE
1
410
29
%1.5(8)
43.70
127
0
DB K
55
2DD
8
12
8
%36.78(1)
1.65
Yarışa adapte olmakta gecikerek virajı 7.dönen safkan iç kulvardan yaptığı atakları ile 2.liği kurtarırken ilk koşusunda daha farklı sonuç elde edebilir.
113
0
K
55
2DD
5
352
11
%24.96(2)
3.95
23
0
K KG
55
2AD
3
86
21
%1.61(7)
33.75