O
124
67
DB SK SKG
60
5AK
8
37217
7
%17.47(2)
4.55
84
65
DB SK
60
5DK
6
810626
8
%7.87(7)
12.05
91
62
SK SKG
60
4DK
7
1278123
24
%0.04(14)
-
24
57
DB K
55.5
4DK
10
881047
14
%0.03(15)
-
64
56
DB SK
57.5
5DK
3
268138
7
%11.09(4)
8.25
16
55
DB KG SK
57
5DK
11
15855
39
%10.52(5)
7.75
36
50
DB DS KG ..
54
4DK
16
94426
51
%11.63(3)
7.65
43
47
DB SK SKG
52.5
4DK
5
571061
4
%7.39(8)
7.20
73
46
KG
52
4DK
15
47531
14
%19(1)
3.50
51
44
DB SK
51.5
5KK
9
699136
14
%0.09(13)
-
136
42
DB K KG
50
4DK
4
348103
11
%0.17(12)
-
Yarışı ön tarafta kabullenen safkan fotoya kadar mücadelesini sürdürerek yakın ara 3.olurken formunu bulmaya başlaması ile ilk yarışına yeşil ışık yaktı.
9
42
DB KG SK
50
4DK
14
1062610
42
%9.35(6)
6.95
7
41
DB SK
50
4AK
2
710833
36
%3.45(9)
17.90
11
37
DB K
50
4KK
13
41110144
5
%0.27(11)
-
5
36
DB KG SK
50
4DK
12
1110944
16
%0.01(16)
-
3
35
DB SK YP
50
4AK
1
6116114
14
%1.61(10)
33.00