O
23
63
DB SK SKG
60
6KE
6
45574
6
%5.42(7)/%5.62(6)
10.70
51
59
DB KG SK
58
6AE
7
61691
14
%4.53(8)/%4.48(8)
8.15
132
59
DB
61
5KE
5
26244
7
%21.42(1)/%22.24(1)
7.55
En dış kulvardan son 200'den itibaren etkili ataklarıyla gelse de öndeki SUNGUR ALP'in farkı açmasıyla koşudan 2.ayrılan safkanı takibe alınız.
81
57
DB DS KG ..
60
6AE
9
87344
21
%7.52(5)/%7.32(5)
7.75
32
56
DB
59.5
5DE
8
64385
27
%12.67(4)/%11.18(4)
4.60
Yarış içerisinde düzlüğe çıkıldıktan sonra yerini iyi alamayıp son 200 geçildiğinde aralarda kalmasından dolayı bugün için gücünü tam olarak yansıtamayıp 6.olan safkan ilk yarışında daha farklı koşacak güçtedir.
68
54
DB SK
57
4KE
1
22441
9
%17.87(3)/%19.06(3)
9.55
Beş gün arayla start aldığı yarışında bekleme yaparak dış kulvardan son 200'den itibaren ataklarına başlayan safkan 2.liği ile formda görünerek ilk yarışında en şanslılardan olacaktır.
124
50
K KG
55
4KE
3
33274
21
%20.69(2)/%20.48(2)
8.80
Son düzlüğe çıkıldığında iç kulvardan ataklarına başlayıp fotoya kadar verdiği mücadele ile ŞAFAK BEY'e son anda geçilip 3.olan safkan ilk yarışında değerlendirilmelidir.
43
40
DB KG
50
4KE
4
45122
9
%5.87(6)/%5.58(7)
6.00
Son düzlüğe çıkıldığında iç kulvara girerek bariyer dibinden ataklarına başlayan safkan 4.lüğü ile ilk yarışında çok daha farklı koşabileceğini gösterdi.
11
39
DB KG SK
51
8DE
2
443312
7
%4.01(9)/%4.04(9)
3.85