O
14
25
KG SK
57
3DE
2
148232
47
%4.28(7)
10.10
113
26
KG SK
60
3DE
6
34223
31
%15.76(2)
9.40
Dış kulvardan son 50'de güçlü sprint ile gelerek yakın ara 3.olan safkanın ilk yarışında fazla geç kalmaması durumunda daha farklı koşabileceği belirlenmiştir.
9
26
DB KG SK
57
3AE
4
481024
21
%6.37(6)
11.70
81
32
DB SK
60
3KE
3
83425
19
%10.08(3)
13.05
64
24
DB DS KG ..
58
3DE
11
67265
14
%7.83(5)
5.70
51
21
K
56
3AE
7
1143710
47
%4.03(8)
11.30
24
18
K KG
53
3AE
1
573
115
%2.42(11)
6.50
32
23
DB SK
56
3AD
9
57379
28
%3.2(9)
5.75
6
12
DB GKR SK
55
3DE
5
97810
19
%3.19(10)
15.15
127
24
DB DS K K..
56
3DD
10
25436
28
%32.78(1)
4.55
Son virajı 9.dönerek en dış kulvardan yaptığı atakları ile koşuyu 2.tamamlayan safkanın formunu bulmaya başlaması ile takibe alınmasını tavsiye ederiz.
43
27
SK
53
3DD
8
35765
28
%10.06(4)
10.80