O
13
33
DB K KG
60
3AE
5
69445
12
%5.56(5)/%4.93(5)
15.55
113
30
DB KG S..
60
3DE
8
410455
23
%4.52(7)/%4.02(7)
19.95
21
13
SK SKG
58
3DE
1
8910126
12
%0.86(13)/%0.91(13)
38.65
91
0
K KG
58
3DE
9
135
12
%32.22(1)/%36.38(1)
2.10
9
15
DB KG SK
58
3AE
2
136117
48
%1.46(11)/%1.37(11)
25.65
84
8
SK SKG
55
3DE
10
285108
12
%1.3(12)/%1.21(12)
38.80
126
13
DB SK SKG
58
3DE
6
125677
12
%5.26(6)/%4.9(6)
13.60
73
0
DB SK S..
58
3DE
11
779
12
%7.52(4)/%7.38(4)
11.05
6
18
DB SK
55
3DE
3
5123711
12
%1.67(10)/%1.49(10)
39.15
34
17
SK SKG
58
3AE
12
11471110
12
%2.59(8)/%2.53(8)
25.15
43
23
KG SK
58
3DE
4
9813105
15
%2.07(9)/%1.9(9)
30.10
64
31
DB DS SK
61
3DD
13
32359
12
%21.58(2)/%20.63(2)
4.15
Son 300'de 5.durumda olan safkan iç kulvardan ataklarına başlayıp 100'de orta kulvara açılarak gerçekleştirdiği atakları ile 2.olurken ilk yarışında değerlendiriniz.
51
24
DB K KG Ö..
56
3DD
7
102101210
12
%13.38(3)/%12.34(3)
6.55
Makineden 10 boy geç çıkan safkan son 300'de 7.durumdayken dış kulvardan gerçekleştirdiği güçlü atakları ile 2.olurken ilk yarışında çok daha farklı koşabileceğini gösterdi.