O
114
70
DB K KG
60
4AE
5
35216
12
%12(4)/%11.89(4)
8.45
Grubun gerisinde giderek virajı 10.dönen safkan dış kulvardan özellikle son 50'de güçlü sprinti ile gelerek yakın ara 5.olurken ilk koşusunda adından söz ettirir.
69
64
DB KG
58
4DE
11
123397
30
%5.95(8)/%5.83(8)
20.75
42
62
DB KG SK
57
4AE
12
74199
12
%18.56(1)/%20.16(1)
2.50
Son düzlüğe çıkıldığında orta kulvardan ataklarına başlayan safkan fotoya kadar verdiği mücadele ile dikkat çeken 4.lük elde ederken yakaladığı formuyla ilk yarışında kesinlikle ihmal edilmemeli.
26
57
DB K KG
54.5
4KE
1
412532
12
%3.4(9)/%3.43(10)
18.00
119
54
DB KG SK
53
4DK
2
643311
7
%8.85(5)/%8.62(5)
10.50
Dış kulvardan yaptığı atakları ile sonlara kadar mücadelenin içinde kalarak koşuyu 4.tamamlayan safkanın ilk yarışında dikkate alınmasını tavsiye ederiz.
93
52
KG SK
52
4KE
4
23334
6
%15.12(2)/%14.24(3)
6.05
36
37
DB GKR ..
50
4AK
3
865610
12
%2.97(10)/%3.49(9)
20.90
İç kulvardan yaptığı atakları ile fotoya kadar mücadelesini sürdürerek yakın ara 6.olan safkanın son günlerde yükselişe geçtiği görülerek takibe alınmasında fayda var.
9
35
DB K KG
50
4DE
6
910327
12
%1.62(11)/%1.54(11)
35.80
7
30
DB KG SK
50
4AK
10
1161842
21
%0.92(12)/%0.75(12)
27.70
77
48
DB SK SKG
50
4AE
9
107329
14
%8.72(6)/%8.55(6)
7.75
Bekleme yapan safkan son 50'de iç kulvardan iyi yüklenerek ön grup ile arasındaki farkı azaltarak gelip yakın ara 7.olurken ilk koşusunda takibe alınız.
86
51
DB SK SKG
50.5
4DK
8
11431
5
%14.75(3)/%14.53(2)
6.05
Son viraj dönüldüğünde iç kulvara girerek biraz trafik sorunu yaşamasına rağmen son 200 geçildiğinde bariyer dibinden yol bulup rakiplerine üstünlük kurarak kazanırken ilk yarışında etkili sonuç alır.
59
44
DB GKR KG..
50
4KE
7
53416
5
%7.13(7)/%6.96(7)
18.30
Dış kulvardan özellikle son 50'de güçlü atakları ile gelerek 3.olan safkanın ilk yarışında geç kalmaması durumunda daha farklı koşabileceği not edildi.