O
129
DB KG SK
61.5
3AD
5
47251
19
%15.16(2)
6.00
77
DS K
59.5
3DD
15
1485122
9
%4.89(7)
15.85
44
DB K
57.5
3DD
7
56338
20
%6.18(6)
14.65
Orta kulvardan ataklarına başlayan safkan son 100'de trafik sorunu yaşayıp aralarda kalmasından dolayı hızı kesilip 6.olurken ilk yarışında çok daha farklı koşacak güçte bir isimdir.
121
-
57
3DD
3
122312
26
%25.06(1)
2.55
İlk metrelerden itibaren yarışın liderliğini alan safkan dışından gelen ALLYSUE'ya son 100 geçildiğinde karşı gelemese de mücadelenin hiçbir yerinde kopmayıp 2.olurken ilk koşusunda adından söz ettirir.
83
SK
56
3DD
14
13234
9
%10.66(4)
7.70
Orta kulvardan son 300'den itibaren ataklarına başlayan safkan 3.lüğü ile formda görünürken ilk yarışında kesinlikle ihmal edilmemelidir.
66
DB K KG
55.5
3DD
11
94312
33
%7.81(5)
11.45
8
KG SK
53.5
3DD
4
29272
28
%3.6(9)
22.05
91
DB SK
55
3DD
10
641112
40
%14.07(3)
4.70
İç kulvardan ataklarına başlayıp bariyer dibinden güçlü gelerek yakın ara koşuyu 4.tamamlarken ilk koşusunda takibe alınmasını tavsiye ederiz.
37
DB SK
54.5
3DD
2
1111919
46
%3.76(8)
19.15
28
DB SK
54
3DD
6
39746
18
%2.14(11)
45.55
9
DB K
53.5
3DD
12
15125186
19
%2.35(10)
27.20
11
DB SK SKG
53
3DD
9
13141079
63
%0.63(15)
97.55
12
DB SK
53
3DD
13
107455
5
%0.94(13)
63.20
24
K KG
50
3AD
1
87745
46
%0.89(14)
79.20
6
DB SK SKG
50
3DD
8
75612
23
%1.86(12)
45.15
Kalabalık grupta virajı gerilerde dönerek bekleme yapan safkan bariyer dibinden gerçekleştirdiği atakları ile yakın ara 5.olurken ilk yarışına yeşil ışık yaktı.