İngiliz / 15 Yaş
ORİJİN TULLAWADGEEN (IRE) - TIGER HILL (IRE)
RENK B
ANTRENÖR G.BAKER
SAHİP Old Carthusian Racing Society
TÜM GELİRİ 1.276
SON YARIŞ TARİHİ 31 Ekim 2013
Çim %52 (13)Çim %52 (13)
Sentetik %48 (12)Sentetik %48 (12)
TARİH | ŞEHİR | JOKEY | KG | ŞART | PİST | MESAFE | P.D | TAKI | DERECE | ST | TÜMÜ KAÇINCI | G.N | H.P | AGF% | İkr. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
31/10/2013 | T.DURCAN | 59.9 | 1610 | Sentetik | DBYP | () | 11 | 14/10 | 54 | |||||||
23/10/2013 | T.DURCAN | 59.9 | 2010 | Sentetik | DB | () | 13 | 14/12 | 54 | |||||||
08/10/2013 | T.CLARK | 59.4 | 1420 | İyi | DB | () | 9 | 18/7 | 56 | |||||||
09/09/2013 | I.BURNS | 59.4 | 1600 | Çok Yumuşak | DB | () | 12 | 12/9 | 58 | |||||||
20/08/2013 | T.GARNER | 59.9 | 1610 | İyi | DB | () | 2 | 10/7 | 59 | |||||||
09/01/2013 | L.MORRIS | 59.4 | 2010 | Hızlı | DB | () | 3 | 12/7 | ||||||||
12/12/2012 | R.HUGHES | 58.5 | 1410 | Hızlı | DB | () | 11 | 12/8 | ||||||||
21/11/2012 | J.CROWLEY | 58.5 | 1610 | Hızlı | DB | (1.37.65) | 8 | 11/1 | ||||||||
08/11/2012 | K.MILCZAREK | 57.6 | 1610 | Hızlı | DB | () | 7 | 11/5 | ||||||||
16/10/2012 | W.TWISTON-DAVIES | 57.6 | 1420 | Çok Yumuşak | DB | () | 8 | 10/6 | ||||||||
13/09/2012 | G.BAKER | 59 | 1420 | Normal | DB | () | 12 | 11/3 | 241 | |||||||
21/08/2012 | T.CLARK | 58.5 | 1610 | Normal | DB | () | 7 | 9/2 | 481 | |||||||
09/08/2012 | P.COSGRAVE | 58.5 | 1600 | Biraz Yumuşak | DB | () | 6 | 10/7 | ||||||||
12/06/2012 | R.HUGHES | 57.2 | 1400 | Çok Yumuşak | DB | () | 4 | 12/5 | ||||||||
23/05/2012 | R.HUGHES | 55.3 | 1420 | Normal | DB | (1.23.36) | 10 | 9/1 | ||||||||
09/04/2012 | P.COSGRAVE | 59.9 | 1630 | Çok Yumuşak | DB | () | 12 | 12/7 | ||||||||
20/03/2012 | D.KENNY | 60.3 | 1610 | Sentetik | DB | () | 6 | 5/3 | 252 | |||||||
10/11/2011 | D.KENNY | 61.7 | 1610 | Hızlı | DB | () | 11 | 12/12 | ||||||||
09/11/2011 | D.KENNY | 55.8 | 1610 | Sentetik | DB | (1.44.18) | 2 | 5/1 | ||||||||
03/11/2011 | T.CULHANE | 59 | 1410 | Sentetik | DB | () | 12 | 14/3 | 302 |
1/2