İngiliz / 36 Yaş
ORİJİN COPPICE (GB) - ELECTRIC (GB)
RENK B
ANTRENÖR M.C.PIPE
SAHİP Martin Pipe Racing Club
TÜM GELİRİ 1.030
SON YARIŞ TARİHİ 17 Aralık 1998
Çim %100 (52)Çim %100 (52)
TARİH | ŞEHİR | JOKEY | KG | ŞART | PİST | MESAFE | P.D | TAKI | DERECE | ST | TÜMÜ KAÇINCI | G.N | H.P | AGF% | İkr. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17/12/1998 | A.FARRANT | 76.2 | 4630 | Çok Yumuşak | KG | () | 17/12 | |||||||||
15/10/1998 | A.P.MCCOY | 73 | HAND | 4930 | Sert | KG | () | 9/9 | ||||||||
27/08/1996 | D.BRIDGWATER | 73 | HAND | 4930 | İyi | KG | () | 4/2 | 1,03B | |||||||
27/07/1996 | D.BRIDGWATER | 76.2 | HAND | 5430 | Normal | KG | (6.42.00) | 8/1 | ||||||||
02/07/1996 | M.HENRY | 51.7 | HAND | 3620 | Sert | KG | () | 8 | 7/5 | |||||||
30/05/1996 | D.BRIDGWATER | 65.8 | HAND | 4930 | Biraz Yumuşak | KG | () | 9/3 | ||||||||
29/03/1996 | D.BRIDGWATER | 71.7 | HAND | 5030 | Normal | KG | () | 8/8 | ||||||||
01/03/1996 | D.BRIDGWATER | 73.5 | HAND | 4430 | Çok Ağır | KG | () | 13/7 | ||||||||
14/11/1995 | D.BRIDGWATER | 68 | HAND | 4430 | Çok Yumuşak | KG | () | 15/10 | ||||||||
04/11/1995 | D.BRIDGWATER | 75.3 | HAND | 5230 | İyi | KG | (6.32.56) | 5/1 | ||||||||
21/09/1995 | D.BRIDGWATER | 76.2 | HAND | 4930 | İyi | KG | (5.52.20) | 4/1 | ||||||||
07/09/1995 | D.BRIDGWATER | 69.4 | HAND | 5430 | Çok Yumuşak | KG | () | 7/5 | ||||||||
25/08/1995 | D.BRIDGWATER | 74.8 | HAND | 3820 | Çok Sert | KG | () | 5/2 | ||||||||
10/08/1995 | D.BRIDGWATER | 74.4 | HAND | 5330 | İyi | KG | (6.56.70) | 2/1 | ||||||||
29/07/1995 | D.BRIDGWATER | 74.4 | HAND | 5330 | İyi | KG | (6.25.60) | 5/1 | ||||||||
21/07/1995 | D.BRIDGWATER | 66.7 | HAND | 4830 | İyi | KG | (5.58.80) | 5/1 | ||||||||
14/07/1995 | D.BRIDGWATER | 73.9 | HAND | 3820 | Normal | KG | () | 9/2 | ||||||||
01/07/1995 | R.FARRANT | 76.2 | HAND | 3220 | İyi | KG | () | 7/3 | ||||||||
20/05/1995 | R.DUNWOODY | 75.7 | HAND | 4120 | Normal | KG | () | 9/2 | ||||||||
17/04/1995 | J.LOWER | 71.2 | HAND | 4430 | Normal | KG | () | 4/3 |
1/3