O
143
96
DB SK
61.5
5AE
1
23711
20
%26.02(1)/%28.78(1)
1.95
Son 400'de sprinte kalkacağı anda trafik sorunu yaşayan safkan 200'e kadar yol bulmakta zorluk çekip önü çok geç açılmasından dolayı dış kulvardan yaptığı atakları ile ancak 3.olurken bugün için sonuç çok daha iyi olabilirdi. 1.25.70 bitiriş derecesiyle ilk yarışında bu safkana şans tanınmalı.
73
92
DB DS K K..
60.5
6AE
9
16611
21
%4.7(8)/%4.31(8)
24.40
38
89
SK SKG
60
4DE
2
74421
20
%11.1(4)/%11.03(4)
7.00
5
84
DB SK ÖG
60
4DE
7
81554
14
%2.9(10)/%2.61(10)
28.05
Düzlüğü gerilerde dönerek bekleme yapan safkan son 50'de aralardan çıkarak gerçekleştirdiği güçlü sprinti ile rakiplerine tam fotoda üstünlük kurup kazanırken ilk yarışında değerlendiriniz.
46
89
DB SK
60
4AE
5
96212
16
%12.92(3)/%12.79(3)
7.25
81
83
SK
58
4DE
3
109283
9
%5.89(7)/%5.44(7)
17.15
13
84
DB KG SK
57.5
6DE
8
56216
15
%4.52(9)/%4.18(9)
18.65
61
85
DB KG
57.5
6DE
4
33523
14
%9.92(5)/%9.56(5)
10.05
İç kulvardan son 200 geçildiğinde güçlü atakları ile gelerek koşuyu yakın ara 3.tamamlayan safkanın ilk yarışında pist ayırt etmeden dikkate alınmasını tavsiye ederiz.
24
93
DB DS
56.5
5AE
10
64847
10
%5.95(6)/%5.68(6)
12.50
Son viraj dönüldükten sonra pistin dışarılarını biraz fazla dolaşan safkan etkili sprinti ile gelerek koşudan 4.ayrılırken ilk yarışında notlarınız arasına alınız.
137
94
-
56
4DE
6
43356
8
%16.09(2)/%15.63(2)
5.45