O
84
37
DB KG SK
58
4AE
19
8131362
25
%3.25(8)
20.20
91
31
DB SK
60
4DE
3
210947
14
%4.9(5)
16.50
48
33
DB GKR K ..
60
4KE
4
1976113
25
%3.66(7)
17.25
Son viraj dönüldüğünde orta kulvardan temposunu yükselterek ön grupta mücadele veren safkan rakiplerine karşı gelemeyerek yakın ara 7.olurken ilk koşusunda daha farklı koşabileceği not edilmiştir.
31
29
DB KG
54
4KE
1
136895
12
%1.35(13)
47.80
16
33
DB KG
58
4KK
9
1084127
8
%1.75(11)
28.40
21
30
DB DS K S..
54
4AK
20
1610347
14
%2.27(10)
26.00
64
31
DB KG SK
58
4KE
17
48268
18
%8.99(3)
7.60
157
0
DB KG
58
4KE
7
1210
17
%43.54(1)
1.95
Yarışın liderliğini startla birlikte ele geçiren safkan üstünlüğünü son 50 geçilinceye kadar korurken dışından gelen SANCAKALAN'a geçilerek 2.olurken gerçek gücünü bundan sonra sahaya yansıtacağını kanıtladı.
51
12
DB KG SK
53
4KE
12
111169
17
%1.68(12)
29.60
9
27
DB SK
56
4AK
5
641545
17
%2.86(9)
23.95
11
26
DB KG SK
56
4KK
11
209171512
17
%0.7(15)
38.60
37
29
DB KG SK
56
4AK
18
1512967
25
%1.12(14)
40.75
7
13
KG SK
56
4KE
6
148710
56
%0.35(18)
116.75
28
30
K
56
4DK
15
711525
15
%0.85(16)
51.60
41
28
DB GKR SK..
53
4KE
2
3143115
14
%4.65(6)
17.90
136
30
DB KG
56
4KK
16
175559
25
%10.5(2)
8.65
Dış kulvardan sonlarda etkili atakları ile gelerek fotoya canlı girişiyle 5.olan safkanın formunu bulmaya başladığı görülerek takibe alınmasını tavsiye ederiz.
73
28
DB SK SKG
56
4AK
13
55669
18
%6.42(4)
11.75
5
16
K KG
54
4DK
14
1210111311
17
%0.34(15)
38.60
3
11
DB GKR SK
54
4AK
10
181191012
18
%0.21(19)
121.65
2
0
KG SK
56
4AE
8
91315
14
%0.61(17)
68.20